Wednesday, 31 March 2010

HLOVATE

. bole demam denggi beb kalu ngdap novel .
. nk plak novel yg ranking giler atas .
. pompuan dgn novel itu NORMAL kan .
. laki dgn novel itu ABNORMAL bg aien .
. ahha kowang dpt E-magin x andaikata .
. Laki bace novel tgh2 khalayak ramai .
. pehh mau jd bahan 7 generasi dude .
. tp depends gak kan pada lelaki .
. dowang lebey macho cuba bnda yg xpernh dibuat .
. ahaks ! sebut pasal NOVEL la kan .
. ini salah satu nye novel pilihan aien .
. keluaran HLOVATE mmg jd pilihan .
. HLOVATE bole dikatekan masuk dgn jiwa remaja .
. starting aien bace TUNAS .
. dlm sehari setengah aien abiskan bacaan .
. giler terbayang2 muka Ben dgn Addin tu .
. hencem kah cantik kah cute miut kah .
. after that layan Aa+Bb smbungan plak .
. dipendekkan citer novel VERSUS yg terkini .
. baik pembacaan aien abiskan smlm jugak .
. tp sebelum tu bace dulu PELANGI .
. Ked's story ade dlm novel tu .
. so ape tggu agy ?? .
www.hlovate.blogdrive.com
. just say 'OoLLEeY' .

2 comments:

hanis said...

Boy minat novel abnormal? HMm.. Statement ni agak tak bole terima sekarang ni kut.. Dah banyak sastera jantan di luar sana. Kalau dulu nis pun tak percaya ada lelaki baca novel, tapi lepas sorang budak GB hadiahkan nis novel A.D.A.M dan buat kenyataan yang dia ada semua novel Ahadiat Akashah, baru nis percaya lelaki pun baca novel jugak..

ina said...

aniz,lelaki suka juga baca novel cuma mereka tak la open sgt.novelis lelaki pun dah mula meriah..tulisan mereka juga menarik...sperti RAM, Serunai Fakir dan ramai lagi.try one n u will love it