Sunday, 22 August 2010

. Hari ke-12 Ramadhan aL-Mubarak .

Hati: masalah datang dan menginap. bila nak selesai?
aien: entah la, naik pening pikirkan.
Hati: kalau tak boleh terima, jujur jela.
aien: kalau ada kekuatan, dah lama terucap.
Hati: kekuatan dah ada cuma takut silap kan?
aien: tak nak terburu-buru buat keputusan.
Hati: abis tu sampai bila biar terseksa?
aien: tak terseksa cuma serba salah.
Hati: sama jugak menyeksa perasaan.
aien: kalau boleh tak nak fikir sekarang.
Hati: tapi masih pikirkan ?
aien: setiap saat dan detik, datang tetiba.
Hati: so, luahkan jela.
aien: maybe 1 day, but not today.
Hati: saat tu dah melukakan hati.
aien: hope tak terluka, mintak think positive.
Hati: kalau think negative?
aien: salah badan kalau fikir macam tu.
Hati: come on! fikirkan masak-masak
aien: sudah lah...
Hati: Tapi ....
aien: Shut Up!

1 comment:

nabilah abd rahman said...

orang kata ikut kata hati binasa..ikut kata otak dan minda lagi better