Wednesday, 24 November 2010

. 2 Ninja's selamat POTONG .

Adakah anak-anak anda sudah di POTONG? kalau belum, segera la pergi klinik untuk mendaftar Khatan Anak-anak korang! Nak rase rumah sunyi aman dan damai? Rumah aien dah pun berlaku suasana yang baru, aman dan sentosa. Hahaha! 2 ninja's dah selamat di POTONG, hilang hyperactive selama 2 minggu nie. 1 Ninja's merangkap sifu memang dah selamat kena POTONG tahun lepas. Dan tahun nie, Ummi kate biar POTONG 2-2 sekali, senang sikit. Sebab 2-2 nie memang Hyperactive tersangat!
Allif Imran, ninja bongsu paling steady! tak menangis after kena POTONG. Tapi, 15 minit lepas dah selamat sampai rumah, dia dah tak boleh tahan sebab gatal. Terus meleleh air mata. Kesian, sebab umur baru 7 tahun. Ape-ape pun, Income masuk yeaa "baby" bila kena POTONG. Hahaha!
Allif Aieman, paling tak steady! Belum giliran nak kena POTONG, dah menangis luar bilik doktor. Adehhh! Resah-gelisah tunggu giliran, tak senang duduk dibuatnye. Termenung sane, termenung sini. Lastly, kena POTONG jugak. Hahaha! Income masuk jugak kan Man...

9 comments:

saya_arief said...

t'ingat zaman tua2 dulu.
;D

Cik Aien said...

haha! bukan zaman2 muda kew...

Danial Ikhwan Jaafar said...

hahaha, memang banyak betul duit mengalir masuk...dalam poket mak. hahah XP

Cik Aien said...

hahaha! tp ni mengalir masuk, dalam poket mereka jugak tau :)

~~su manje~~~ said...

salam...ziarah malam..

Fariq said...

tringat zmn dlu2,,
menjerit time potong,, hahaha

Hamiza Ridzwan said...

masyuk! si kakak tumpang sekali lah kan... he2...

Cik Aien said...

haha fariq, terimbau kenangan lama ke.. wahkaka

miza- wauu dear! mane tahu ni ain tumpang sekaki.. wahkaka

Hamiza Ridzwan said...

haha~ saya sangat tau lah cik ain ui..he2 =p