Friday, 4 March 2011

. Duit Sampingan! .

Ade rasa macam tangan gatal tak? maknanya duit nak masyuk la tu.. tapi eden kaki gatal, sebab nak kasut baru.. Hehe! Okey. pendapatan Blogger datang dari Nuffnang kan? Tapi sejak kebelakangan kehadapan dan ketepian ni, eden rase En.Nuff macam slow je.. Awat? Huh.. eden tak ade jawapan untuk soalan sendiri..
Tapi.. Eden rase semua dah tahu.. Selain En.Nuff.. ade lagi 1 community yang boleh bagi income kat blogger.. Masyukk jugak.. Insyaallah dengan izin-NYA.. Jum try SIGN UP (Klik Sini) .. Kite cuba sebulan 2 bulan.. Abang Nara kate, boleh tahan jugak la.. Ape pun, rezeki di Tangan Allah..

2 comments:

shark said...

aisey...
nk duit ker..
meh nk kasi seposen

Cik Aien said...

choooi :)
hehe! ade rezeki, insyaallah..