Wednesday, 2 March 2011

. Sensitif boleh tersentap! .

Antara perempuan dengan lelaki kan, eden rase perempuan ni memang dah sinonim dengan perkataan EMOTIONAL.. Eden tak cakap pun, ekau semua dah tahu.. Ape nak buat, hati kite ni kecik kan.. Mudah tersentuh.. Nak pulak kalau bab-bab sensitif ni, mudah je tersentap.. Contohnye:
"Leha, tengok kau makin hari makin sihat. Pe rahsia?"
"Ko jalan dah macam tong bergerak, sakit ke?"
"Hujung bulan je sengkek, boros giler ko!"
"Muka kau pun dah menakutkan lelaki,mimpi la"
Perkara yang sensitifkan perempuan adalah Saiz badan.. Yea, eden tak tipu. ekau kalau nak bergurau, jangan nak pertikaikan kesihatan badan orang.. Mahu kena lempang serong Mak Limah, padan muka! Eden warning awal-awal ni tau.. Eden yang badan keding ni, kadang-kadang sentap jugak bile orang samakan badan eden dengan tiang elektrik! PAAANGG!!

2 comments:

Heidi Shafiq said...

hehehe.. betul tu.. bile ckp pasal lemak n badan je kwn2 aku yg pmpn sume senyap.. ceh.. sentap la tu.. :D

Cik Aien said...

@heidi- confirm la tu tersentap.. kami sensitif wooo!