Friday 21 October 2011

Ini namanya Nasihat ke?

Assalamualaikum salam Jumaat buat semua.. Agak lama menyepi kan since entry 'Ikat-Ikat' tuu hehe.. Busy??.. Tak jugak laa.. Persiapan??.. Biasa-biasa je.. Cuma ada beberapa masalah dan perkara yang perlu difocuskan sekarang.. Maka terpaksa ketepikan sejenak hal-hal berkaitan 'Ikat-Ikat' tu.. Ohh evrything okay-okay jew.. Dun Worry yeaa teman-teman..
Satu peringatan dan nasihat dari saya.. Walaupun hari bahagia itu akan tiba, jangan kita terlalu gembira sebab kadang-kadang dugaan yang lebih besar akan datang untuk Allah menguji kita berapa banyak kecekalan yang kita ada untuk menghadapi hari-hari esok yang sebenarnya tak tahu apa akan jadi.. Sebab kita hanya merancang, segalanya ditentukan Allah S.W.T.. Dan lagi satu, jangan campurkan masalah kerja dengan hal persendirian dengan hal kucing nak beranak dengan masalah jiran tetangga dengan problem paip air bocor. Jangan Jangan Jangan!!.. *Errkk jangan bagi saya merepek semasa sedang SERIUS*
Jangan kaitkan nasihat ini hanya untuk satu perkara.. Tetapi cuba kita gabungkan peringatan ini dan nasihat ini untuk semua perkara termasuklah masalah-masalah lain selain dari 'Ikat-Ikat' tu.. Seminggu lagi.. Doakan untuk kebahagiaan kita semua.. Okay, tolong kerahkan semangat saya untuk persiapan 'Ikat-Ikat' ituu pleasee!

1 comment:

LadyBird said...

smg bersedia untuk segala2nya.. ameennn..