Thursday, 10 November 2011

iPhone5 kepunyaan AKU

Hebat!!.. Hebat tak??.. Bagi eden meme hebat KALAU eden yang pakai iPhone5 ni.. Eehh eden mampu jo nak beli gadjet ni CUMA haritu poi bank, dalam bank yileek dah money.. Mano perginyee jang??! Hahaha eden meme tak menyimpan pun, itu yang pergi bank yileek money dalam tu.. Buat penat tenaga je pergi Hahaha!! Tapi serius, eden tengok video ni pun terGAMAM apatah lagi kalau nenek eden tengok.. Habisss tak tertutup mulut dinganga nya Termasuk lah korang.. Hampunnn!! Hehehe Enjoyed :)
Tapi, gadjet ni harus ikut kemampuan sendiri lah.. Kalau tak mampu, jangan coba-coba berlagak mampu.. Takut lain hari jadi Mampuiihhh ko jang! Jaga-jaga, peringatan je ni. Samalah peringatan untuk diri sendiri.. Haduiih, sakit mata tengok laser-laser canggih gini -_-!

4 comments:

Penggemar Coklat said...

kalau tak mampu jgn paksa diri kan??

heeee

Cik Aien said...

kalau paksa diri jadi mampuiih :p

LadyBird said...

kalau mampu.. belikan tuk lady skali tau..

~DeaLin~ Luv!! said...

wahh..lama nya tak singgah sini..
aihh..huu.. tak paa..juz gunting pic iphone5 tu wat p'bakar semangat nk m'yimpan money..hik! >,<"