Monday, 27 September 2010

. Nikon jadi idaman pasangan Aien .

dah macam senarai calon nak dibuat suami!! haha aien memang Hantu Camera terutama Nikon! cuma buat mase ni memang tak mampu nak miliki la. Tabungan pun asyik kurang je. Elok awal bulan berisi penuh tapi akhir bulan hilang pulak! serupa simpan duit dalam perut daa. Simpanan masih dalam proses nak mencapai harga sebuah Dslr idaman aien. tak delah sampai nak beli Nikon harga 3k dan ke atas, cukup la dalam 2k dah boleh dapat nikon D3000 or D5000 .. tu semua permulaan untuk photographer. Insyaallah doakan rezeki aien melimpah Amin Ya Allah ..

2 comments:

saya_arief said...

nanty nak pinjam leh..
haha.
;p

nabilah said...

aminnn..da rezeki,dapatlah kamera ni...:)