Saturday 25 September 2010

. 100penulis dot blogspot .

mungkin ramai yang minat dalam penulisan Blog tapi takut nak mencuba kan? dengan Blog korang dapat berkongsi cerita yang menarik atau info terkini. Sharing is Caring ryte :) ade sesetengah Blogger risau traffic blog mereka tidak mencapai tahap yang tinggi. relax, baru permulaan kan. Orang yang nak berjaya pun bermula dari bawah. usaha untuk naikkan Taraf blog korang dengan penarikan dan gadjet yang menarik. kreatif dalam menyusun setiap gadjet di Side bar korang. Upss!! jangan jadikan Blog sebagai Platform untuk anda dikenali !! kalau niat dah salah, tak dapat den nak nolong :) jadikan Blog korang sebagai platform untuk berkongsi kisah-kisah hidup korang yang menarik tu, atau Info terhangat dan Panas yang korang tahu atau sebaliknye. Lepas geram? sekali sekala boleh la, kalau selalu sangat nanti pembace blog ingat korang panas baran hehe :p. Alhamdulillah, aien baru join 100penulis iaitu himpunan 100 penulis blog yang berkongsi pelbagai cerita dan info menarik. kenalan dan kengkawan? memang banyak la kat situ, nak carik jodoh pun lepas! hahaha gurau2 saje. setiap hari ade entry yang menarik dari pelbagai Blogger or Editor yang best! sampai nak bace semua entry pun, amik mase sejam habiskan. So, cerita lebih tak guna kalau korang semua tak pergi tengok blog tu! ade kekosongan dan peluang untuk korang semua. Jum jadi sebuah keluarga 100 penulis! Klik banner atas, rasai sendiri kehangatan Blog 100Penulis!

7 comments:

black_mel said...

semua penulis2 fames..takut jer nak join takut cerita x mencapai piawaian...

Mr. Asada said...

AS6

jadikan blog sbg platform untuk popular.. boleh ke? err.. boleh kot. buat kontroversi over2 punya. pastu ramai la yg kutuk. tp yang ni popular dekat benda yang tak best la..

masuk 100penulis tambah kenalan, itu lebih best.. =)

Latest Entry : Pasukan Terhebat Dunia

Tieah Madian said...

As6

Salam ziarah kat sini Ain..
Sm2 naikkan blog 100penulis ye..
Btw, teruskan menulis..

Latest Entry: Special Edition 20102010 @ 1020am

Danial Jaafar 🇲🇾 said...
This comment has been removed by the author.
Danial Jaafar 🇲🇾 said...

As 6,
hahaha, macam Asada ryutaro cakap, boleh jadi famous kalau berperang dengan blogger lain. macam singaporean bloggers xiaxue dengan sorang minah. sampai bersaman-saman.

apa2 pon, keep blogging! ;)

Latest entry: Monorail In Sunway

mira_nas said...

AS 6

hee... syok kat situ.. walaupun perasan entry sendiri best.. tapi join je lah ye dak?
Latest entry: perempuan maintenance tinggi?

Mummy Nana said...

AS6

Betul..betul..betul... boleh tambah ramai kawan.... kalau boring2 gi kat 100penulis nie mmg byk jek nak baca psl diupdate selalu... suka..suka..

Latest entry:http://mummynana.blogspot.com/2010/10/kitchen-by-nigella-lawson.html