Tuesday, 12 October 2010

. Hikayat 3 Ninja's Bab3 .

Penghabisan untuk Hikayat 3 Ninja's. Yang terakhir pengikut tetap yang selalu kena buli dengan Sifu Ninja's. Allif Imran Ibrahim, umur meningkat 7 tahun sekarang. Minggu ni dia dah mula buat perangai yang pelik2. Antaranye dia saje2 patahkan kakitangan patung Ultraman, pecahkan B-daman si Sifu, dan yang paling ummi marah dia rosakkan banyak alat permainan sejak kebelakangan ni. Kalau kena tegur, dia boleh senyum! memang sengaja mintak Ayunan rotan yang laju macam keretapi. Tapi abah selalu menangkan dia, kononnye dia anak bongsu la!! haaa, 1 lagi perangai tetap dia setiap minggu. Kadang2 petang dia okey je nak pergi Tuisyen, tapi kalau datang sikap mengada-ngada dia, boleh menangis pulak tak nak attend Tuisyen. Sampai pujuk memujuk dengan keropok la, Gula2 la, itu ini. Grr!! dasar anak bongsu!

3 comments:

hiro said...

rerame tu besaq~!!

Jejaka Terhangat said...

tamat sudah perjalanan cerita 3 ninja. hehe..seb baik dia tak kluarkan gasing beyblade..tp b-daman pon mahal gak..=p

Cik Ayen said...

hiro- nk jumpe rerama tu, prgila zoo negara :) hehe!

Jejaka- tamat dah :) nk dgr plak x pasal sailormoon haha!