Wednesday, 13 October 2010

. Eee tak surprise langsung! .

Kumbang : esok awak ade rumah tak?
Bunga : Setiap hari dalam rumah.
Kumbang : Ade pergi mane2 tak?
Bunga : Duduk rumah je tak keluar.
Kumbang : Saya nak jumpa lepas kerja boleh?
Bunga : Huh? kenape?
Kumbang : Nak bagi hadiah, khamis kan bufday awak.
Bunga : Eee, awak ni tak surprise langsung!
Kumbang : Lor.. nape pulak?
Bunga : ade lak bagitahu, memang tak romantik.

4 comments:

Jejaka Terhangat said...

hahaha..spoil btol..mmg takde mood romantik pnye kumbang..pompuan loves suprise..bnda basic cmtu laki kena la tau..=p

jeBateja said...

err....nasib baik bagi...dari tak bagi....ahakz

Cik Ayen said...

jejaka- betul, kumbang sepatutnye lebih arif hal2 nie.. kan3!
mcm ne la agak gayanye kalau kumbang ni nk propose bunga tu. haha!

jebat- kalau kumbang xbg, ngee! mmg minx maaf la..

Ir. Cacing Kerawit said...

hahahaha.....ada plak dia bgtau dia nk bgi hdiah....spoil

Setan Facebook