Tuesday 9 November 2010

. Masih teguh berBLOG .

SEMINGGU!! hilang tanpa berita, aien tak sempat nak tinggalkan Notis Amaran kat blog. Hidup terkejar sane sini, banyak urusan aien kena settlekan sebelum mengadap Blog. Maka aien pun tak sempat nak update entry yang bermanfaat untuk blogger semua. Yea!! traffic blog menurun secara mendadak, Tapi Insyaallah akan diusahakan semual peningkatan.
Mungkin ramai blogger yang sibuk, dan kadang-kadang langsung tak sempat nak curik mase update blog. Maybe jugak korang akan terpikir nak berhenti berBLOG bila keadaan masa yang tak menentu untuk Blogwalking dan update cerita terbaru. Ade yang tinggalkan blog berbulan-bulan lamanya disebabkan kesibukan, dan masalah luaran yang lain. So, macam mane nak selesaikan masalah-masalah ni? ade sebarang idea? Mungkin korang suggest kan buat auto-post. Tapi aien sendiri pun tak sempat nak buat apatah lagi langsung tak berkesempatan nk Log In Blog sendiri.
Dengan cadangan dan perkongsian korang tentang masalah ni, maybe boleh bantu Blogger lain dalam terus berBLOG tanpa memikirkan daripada berHENTI menulis di Blog. Bantu cik aien jugak yang kekangan masa ni. Sebab cik aien sekarang dalam Semester Akhir Dip Perbankan Islam. Nak kena fighting habis2, Doakan yea :)
Gosip: Lepas ni Cik Aien jadi macam Biskut, Kejap ade kejap Hilang!

3 comments:

black_mel said...

sama jgk..baru kembali berblogging lps seminggu bercuti...

Cik Aien said...

hehe! kite serupa la blackmel!

jeBateja said...

Kita sibuk bila keja pagi jerk....ahakz...susah sgt nak update kalau keja pagi...