Saturday 18 December 2010

. Rangkaian untuk kite semua! .

Tak ade yang special untuk entry hari ni. Biasalah kan, weekend free sikit. Buku-buku dah berdating dengan Assignment dekat luar kawasan Campus. Aien pulak berdating dengan dinding blog sendiri. Okey, saje nak bagitahu kat blogger yang tak dapat bau lagi Ikon terbaru dalam blog aien. Hehe, sempat lagi aien nak berlagak kat sini. Sekali-sekala den nak berlagak, ekau ade kisah? Hahahaha! Kat gambar atas dah ter'pampang Ikon baru dalam blog aien.
Mai aien kenalkan yang paling atas Ikon capital 'i' tu adalah FormSpring aien Klik Sini. Tapi just jawab soalan korang hanya time weekend jela. Bawah tu ade Ikon capital 'F' untuk a/c Facebook aien. Yang ni masalah sikit. Banyak friends request 2** tapi aien tak sure dari Blogger atau dari mane. Maka aien xapprove lagi. So aien galakkan korang semua ke Ikon 't' untuk a/c Twitter aien Klik Sini. Aien baru activekan semula a/c Twitter untuk kegunaan Editors 100 Penulis Klik Sini. Ataupun nak tahu perkembangan Blog aien di Ikon 'f' untuk Fanpage ainnabilaBLOG Klik Sini. Settle kan!
Dalam dunia blogger bukan saje kite perlu kenal dan faham penulisan seseorang, tapi tak salah kalau kite kenal jugak siapa penulis Empunya Blog Hehehe! Peace untuk anda!

No comments: