Wednesday, 12 January 2011

. Ape Nak Jadi Nie! .

Ini ape kes? Siapa punye tabiat la ni. Orang dalam kuliah, focus dengan slide dari lecturer. Tangan dah elok melekat Pen, ade slide tuk catat nota. Tapi yang menatang besar tu, ape nama Henpon ek? Yang tu salah! Mane boleh wujud menatang Henpon tu dalam kuliah. Siap latihan jari-jari tangan. Scandal mane dier text ntah, Ya Allah! Bagi petunjuk sikit dekat budak ni. Lecturer kat depan mengajar, dier kat belakang senaman jari. Tengok tu, muka tak bersalah. Siap update cerite sendiri dalam belog. Siapa orang tu?

7 comments:

widydib said...

meh sini budak tuh....buang jauh2 menatang tuh.

d_tieah said...

Hahaha..
Aku pun sm dow..
Boring gler dgr kuliah..

Hamiza Ridzwan said...

haha..ain..wajib lah kalu cmtuh.. berexercise cara moden! gle cpat type msg.. lecturer pn ta pasan..haha.
truskan usaha anda ya cik ain..wee =p

Ujang9897 said...

org itu ialah anda..hehe

Cik Aien said...

@kak widy- *budak tu dtg terkedek2 ni

@dtieah- Haha! ini aktviti biasa kan :) tertabiat hahaha

Cik Aien said...

@miza- sepantas jari kite menaip, pantas lagi lecturer bg marks free! kui3..

@ujang- Tahniah, jwpn anda tepat!

Hamiza Ridzwan said...

wahaha... sy pun nak buat! wee~~~