Wednesday, 12 January 2011

. Sorry Malas Nak Kutip! .

Tak faham, macam ne korang boleh study dalam Bilik Tutorial yang begini rupe? Kalau tanye aien, SELESA je! hahaha Puiihh! Ape nak buat, tangan masing-masing malas nak mengutip sampah. Eden pun sebenarnye tak pernah nampak, bila mase Bilik Tutorial bersih tanpa sampah. Sebab semedang je berlambak dengan sampah. Yang buat sampah? Ntah, kucing kot!
Waktu ni, tak payah cakap. Eden tengah bosan-bosan layan Presentation kat depan. So kat belakang, buat kerja jadi wartawan sikit. Ni boleh tak buat Aduan Mahasiswa? Okek. Ni Kolej mane yea? Okek. Pukul berapa kejadian ni? Okek. Terima kasih atas Info anda.

6 comments:

black_mel said...

haiz..saper la yg buang sampah merata2 tu..;)

kun said...

adoyaii..

kutip~!!!

ehehk.[^_-]

-->tompang nyibok dari kun dah jadi kodok. lalala<--

d_tieah said...

Perghhh..
Ini mmg btol2 study hard..
Haha..

Siti Hajar Masri said...

kalo saya x boleh belajar mcm tu..harus tempat kena bersih baru selesa..hehe~

Cik Aien said...

@Black_mel- bukan syee :) sye mngguna kan selepas kelas digunakan haha!

@kun- alaaa, xmau. bkn kite yg buang haha! (berkiree)

Cik Aien said...

@hajar- :) ain bantai je. cuma xpndang bawah laa hehe!

@tieah- stdy hard smpi buang2 smph. haha