Thursday, 13 January 2011

. Jangan Give Up Okek! .

Dalam dunia tak ade benda yang mudah untuk kite dapatkan. Termasuk lah keinginan tinggi yang menggunung. Ade usaha, tawakal dan berserah Insyaallah ape yang kite hajatkan mudah tercapai. Yang penting berusaha dulu bukannye menunggu kejayaan jatuh dari atas langit. Sedangkan orang Kaya dulu pernah merase susah, Orang yang berjaya pernah merase gagal dan Orang yang sihat pernah merase sakit. Penyakit yang bahaya adalah berPUTUS ASA sebab penawarnye sangat susah diilhamkan melainkan Ubatnye adalah USAHA. Bangkit dari Kelemahan dan cuba capai Kejayaan. Insyaallah :)

4 comments:

d_tieah said...

Like.. *Alamak, takde button like plak..
Hehe..
Btul tu, tp kdg2 aku sgt suka berputus asa sbb dh terlalu lama sgt menunggu bulan jatuh ke riba..

Cik Aien said...

@tieah- bila hati bnyk berbunge, maka bnyk la falsampah-falsafah yg lahir :) Untuk anda dan sye, AYUH BANGKIT!

.::zaimah::. said...

keep moving forward cik aien..
u only fail when u give up..:)

black_mel said...

ok...sama2 igt pesanan ni..cik aien jgn lupa plak yer....jgn merajuk2..;)