Friday, 14 January 2011

. Nak mintak MC boleh? .

Sejak kebelakangan ni, mood berblogging makin pudar. Bukan buhsan. Tapi bile banyak masalah yang timbul, semua nye jadi kelam kabut. Kite mudah menasihati orang, tapi bile keadaan terkena pada diri sendiri sebenarnye bukan mudah untuk kite terima nasihat tu. Beribu orang yang datang nasihat kan kite, mungkin hanya 1 je yang melekat dalam otak.
Slogan katekan NO pada STRESS dah datang merebak dalam kepala aien. Bila otak kate No Stress, tapi hati kate Mai Lah Stress! Now, hanya tunggu mood kembali pulih. Kalau belog terupdate macam biasa, Bertuahlah korang yang mengunjung ke sini. Kalau sepi tanpa berita bermakne eden Torai. haha!

6 comments:

d_tieah said...

Yelah, lm giler ko tak datang blog aku..
Hahaha..
Jgn stress derr, rilex lah..
Skrg aku dh mula gian nak berblogging tp masa aku terbatas sgt..
*Maybe sbb blog aku colourfull buat aku punya otak pun warna warni kot..

Siti Hajar Masri said...

jgn stress2..x baik utk kesihatan..hehe~

cik aTun said...

huhuhu.. tu la cik ain oi.. ari tu bg nasihat kt sy.. skrg die pulak yg cover my tempat.. haha.. cik ain manyak stress ka?? rindu sama sy ni.. hahaha..

Fina Sophie said...

samalah kita ni cik aien. stress pulak tiba2 pdhal sblm ni punyalah glowing. awal2 thn ni biasa kot, penyakit awal thn? XD

Cik Aien said...

@tieah- aku everydy dtg belog hang, jejak kat shoutmix tuuu :p entry ko xupdate pun. belog renovate!

@hajar- insyaallah, nk hilangkan stress la nie.. hehe

@cikatun- aiyaak! kali ini waa kena balik maa. sngt2 stress ini

Cik Aien said...

@fina- penyakit pelik :) mcm bermusim pulak an