Thursday 6 January 2011

. Ini serius! .

Sorry buat yang terasa! Tapi jujur den memang tak gemar sesiapa Blogger yang buat Auto Blogwalking ke Belog aien. Bukan nak haramkan kedatangan anda ke sini, tapi mintak maap bebanyak sebab aien maybe tak akan membalas kunjungan korang.
Blogger lain pun busy jugak dengan Urusan Seri Paduka, tapi curik-curik untuk Blogwalking. Baru namanya adil gituuuuk. Serius, aien boleh tahu mane 1 yang datang secara manual dan mane blogger yang berkunjung secara Auto Blogwalking. Sorry, memang aien tak berpihak pada kes macam ni.
Betul kate mereka, Blogger yang meninggalkan jejak di Post Entry lebih dihargai kedatangannya berbanding Blogger yang hanya tinggalkan jejak di ShoutBox. Tapi aien still menghargai anda semua yang berkunjung ke sini. ARIGATO!

7 comments:

Anonymous said...

maaf, saya belum paham apa itu istilah manual blogwalking dan auto blogwalking. bukan apa-apa, takutnya saya termasuk melakukan yang tidak di suka, padahal saya tidak menyadarinya.

Cik Aien said...

@Abi sabila- uwhh. maksud aien, auto blogwalking tu blogger yang gunakan 1 software blogwalking tanpa perlu masuk ke belog org lain..

manual blogwalking tu, kite sndri yg masuk ke belog tu dan tinggalkan jejak dgn mmbace entry di post :)

mane 1 adil bagi abi?

forever love said...

owh..bru 1st time dgr auto blogwalking..hehe..xbest la cmtue..cde feel...

black_mel said...

yup2...ramai yang gunakan auto blogwalking tu...dan yup..sama sekali x setuju..

Cik Aien said...

@atiq- mmg xbest PLUS xadil kan. huh!

@black_mel- mmg ramai. dunia blogger dh xmcm dulu..

black_mel said...

setuju...patut kita kena ramaikan kawan2....bukan mencari keuntungan semata-mata..

Emmet Muhamad said...

ape kaitan dgn pocoyo, feveret tu!