Wednesday, 5 January 2011

. Tangguh kawen lagi .

Aiyaaak! Kalau dulu masalah gula kehabisan stok bila waktu perayaan umum. Itu boleh hidup sikit la, sekurang-kurangnya jaga kesihatan dalam pengambilan gula yang berlebihan dalam badan. Tapi wooo, kalau masalah minyak masak kehabisan stok, memang carik nahass!
Habislah anak dara yang kat rumah tu. Baru rase nak lepak sempoi kat rumah untuk awal tahun, belajar masak kat dapur. Ek'eleeeh tetiba minyak masak pulak tak de stok kat kedai. Kalau pandai masak tarakhal laa kan. Tapi kalau kena macam eden yang Lesen P dalam masakan ni, memang stok tak ade mertua nak usha kite jadi menantu laaa. Tambah tempoh bujang lagi setahun! Aduihh

5 comments:

black_mel said...

setahun lagi?x lama dah tu..xpe..blajar masak kat cafeworld fb...hehe..

.::zaimah::. said...

dan2 je minyak masak abis tgh2 syok nk blaja masak kan..hehe

d_tieah said...

Masak megi guna air panas je lah..
Mkn telur pun rebus je..
Huahuahua..

Cik Aien said...

@Black_mel -Hahaha! kire lama la. hujung tahun depan kena tunda. skrg xlayan cafe world, haha. skrg layan cityville!

Cik Aien said...

@Zaimah- hehe! semuanye kebetulan, dalam tersiratnye alasan xgheti masak sampai skrg :p

@d_tieah- Hailaaa.. maggi adik waa pun gheti ma. haha! masak guna minyak advance sikit. kasi mashukkkk