Saturday 15 January 2011

. ShoutBox atau Entry Belog? .

Belog eden tak sehebat mane pun sampai semua perkara eden nak comment kan. Tapi SPY aien ade cakap. Kalau ikutkan hati sesuci semua blogger dalam dunia ni, dorang lebih menghargai dan mengharapkan peninggalan comment@jejak di post entry berbanding Kotak Menjerit atau dikenali sebagai Shout Box. Yelah, kadang-kadang sesetengah blogger lebih berminat tinggalkan jejak di SHoutBox dengan harapan kunjungan dibalas. Tapi tak bace entry belog kite.
Tapi bagi aien sendiri, blogger yang tinggalkan jejak@comment di post entry lebih dihargai dan diberi keutamaan dalam misi membalas kunjungan semula :) Macam aien katekan, sekarang dah wujud pun Software Auto Blogwalking. Jadi kite tak dapat kesan mane blogger yang datang secara manual dan bace entry kite, Ryte?
Terpulang pade korang. Tapi dari nasihat Sifu-sifu blogger, ini adalah salah satu tips meningkatkan jumlah comment di entry belog korang dan menaikkan Traffic belog setiap hari. Iaitu dengan meninggalkan commnet@jejak di Post entry berbanding di ShoutBox. Korang yang buat keputusan okek :)

3 comments:

jeBateja said...

so nak tinggal kan komen apa kat sini erk...? ahakz...jom poei pasar malam...

ymn said...

kami menulis bkn krn komen or any else . sbb minat mmbaca dan menulis jer ..:P

Tieah Madian said...

Betul3..
Sng je nak tgk yg auto bw tu..
Dia tinggalkan komen pasal artikel dia je..
Kalo yg betul2, mesti ade sebut nama kita sekurang2 nye kan..