Tuesday, 1 February 2011

. AM dan FA .

Tak faham dengan dunia artis.. Bukan nak gosip lebih-lebih.. Kite pun kadang-kadang TERamik dorang sebagai idola.. Ade perkare yang baik dorang buat, dan kite perlu amik iktibar.. Tapi yang baik hanye sementara je.. Ade artis yang pergi umrah berkali-kali.. Tapi bile balik tanah air, still pakai seksi-seksi. Mula-mula memang tutup sane sini.. Lama-lama sikit terdedah kan..
Well, ade dikalangan mereka boleh dijadikan idola TAPI kena tengok jugak la sikap dan gaya hidup mereka. Contoh artis yang aien respect habis, Asyraf Muslim! Fahrin Ahmad! Serius dorang berdua je aien boleh terima. Bukan sebab hensem, Tapi ehem ehem ehem! Lu pikirlah sendiri :)

6 comments:

d_tieah said...

Nsb baik aku ni jarang nak obses sgt dgn artis..
Hehehe..
Fahrin agak tak berapa suke, ntah kenapa..
Tp yg asyraf muslim mmg aku suke tgk lg2 skrg dia ade dlm drama ustaz amirul..

d_tieah said...

Nsb baik aku ni jarang nak obses sgt dgn artis..
Hehehe..
Fahrin agak tak berapa suke, ntah kenapa..
Tp yg asyraf muslim mmg aku suke tgk lg2 skrg dia ade dlm drama ustaz amirul..

.::zaimah::. said...

suke asyraf muslim..heee

juju juya said...

yunk.kecik nk FA...encem,but xkawen2 g...tggu kecik kowt..huhuhuhuu

Cik Aien said...

@tieah- eden mane obses, cuma obesiti jew! hahaha.. No hal dear, FA tetap dihati kuuh.

@zaimah- asyraf mmg ciri-ciri idaman!

Cik Aien said...

@juju- FA xkawen sbb tggu i abis belajar la :p percayalah!