Monday, 14 February 2011

. Hate VD Forever! .

Whut? Valentines day? EkeeLeh.. Nak sambut anak sendiri pun belum cukup matang! Ade hati nak sambut Valentine's day.. Piraaah! buat ape nak sambut hari kekasih? Korang tak cukup ke sambut Hari Jadi Awek korang? Tak puas lagi sambut Hari jadi Pakwe korang? Tu baru Hari jadi, hadiah dah mahal2.. Kalau Anniversary day macam ne pulak?
hahaha! nak sambut Anniversary or Budfay, eden tak kisah.. Lantak ekau laa. Asal kan sederhana, tak bermegah-megah.. Sebab eden pun 2x5 :) Tapi kalau Valentine's Day ni, memang haram eden tak layan..

2 comments:

: JannahSuhaimi : said...

apa yang bestnya pun taktau la..

Cik Aien said...

@jannah- saje meniru gaya barat la tu..