Wednesday, 9 February 2011

. Mase tuntut Janji .

Mood: Final Exam
Subject: Legal Aspects in Banking
...................................
Hari ni berjanji dengan mase.. Konon after subuh aien study! Tapi tolong jangan percaya sebab aien tipu.. Hati je berniat tapi tak buat pun.. Tenang lagi.. Then berjanji dengan mase lagi.. After lunch aien start study Legal.. Yes, aien tipu lagi.. DOSA! Layan hindustan sampai mungkir janji dengan mase..
Kali ni aien janji dengan mase lagi.. Habis cite Hindustan aien akan study.. Kali ni betul-betul! Aien tarik meja, capai Buku Legal banking.. amik slide.. keluarkan Test Pad.. Selerakkan alat tulis.. Sumbat ear phone MP3 kat telinga.. On music.. Choose Senyum by Malique ft Najwa.. Layannn Zarsss..

4 comments:

d_tieah said...

Biasalah kan kalo dah namanya melayu ni.. *melayu mudah lupa
Hahaha..
Kalo bab belajo kan, memang diakui bukan ko sorang je yang melalui saat munkir janji ni, aku pun sama..
Ngee.. :)

Latest entry : Nak petua? Petua Jadi Sailormoon pun ade..

ymn said...

ah ha .. jgn tertido ekk

Cik Aien said...

@tieah- well, nama student mmg sinonim dengn mungkir jnji dgn mase.. aku engt, aku sorng je prangai mcm tu.. rupanye serupa dgn kau!

Cik Aien said...

@ymn- x tido la :p