Thursday, 30 September 2010

. Tumpang almari baju Boleh? .

kalau semalam kemaskini Folder laptop, penuh dengan foto! hari ini semak fikiran bila bukak je almari baju bergantung, Tu dia!! dalam senyap sunyi tak sedar pulak berlambak baju kurung yang aien ade. memang la semuanya pakai dan aien guna je kalau kat kampus, tapi ini yang selalu guna kat kampus. yang simpanan dalam almari baju tuk kegunaan majlis kawen and event lain? wahh!! Baju kurung raya lain tau, baju baru untuk masuk semester baru pun lain, baju kurung nak pergi event or majlis kawen pun lain!! patutla almari baju aien penuh, sampai terpaksa tumpang almari baju abang!! haha takut silap haribulan abang terpakai baju aien, mane lah tahu rabun tengah malam selongkar baju! hahaha :) okey, nak bagitahu 1st entry aien di 100 PENULISdotBLOGSPOT korang boleh bace di kLik SiNi yeA

2 comments:

nabilah said...

almari kat dalam bilik saya pun tunggu nak roboh je...terlampau banyak baju sangat..hee

Anonymous said...

Smaller cash advances usually are perfect for those who, so, who generate ones own dwelling out of pay day advance to a new, calendar month immediately after four weeks. When you've got a reliable salary you can rely on getting this lending products if you need it.
więcej na
wyświetl stronę
pożyczki bez bik
sprawdź to www
zobacz witrynę