Tuesday 12 October 2010

. Penulis Blog Meningkat lagi .

bukan susah nak jadi penulis blog. betul tak? cuma kalau dah jadi Blogger, korang kena pandai dalam bidang penulisan pula. tak semestinya BM A1 dalam SPM, blog korang akan melonjak naik. yang penting ade Idea, ade Identiti Blog yang tersendiri, dan ada Gaya dalam penulisan. aien jadi Blogger atas minat dalam penulisan. Tapi, korang tak boleh pertikaikan setiap penulisan yang dihasilkan daripada blogger2. sebab itu hak dorang, samada korang suke atau tak suke, kitowang yang Blogger ni tak paksa pun korang bace. Aien pulak, kalau nak update entry baru, memang main taip je ape yang ade dalam kepala. kadang2 tu semak jugak sampai lupa ape nak tulis. Aien tahu, ramai yang dikalangan korang ni minat dalam Blog TAPI teragak-agak nak create Blog sendiri. ade teman-teman aien mintak ajar buat Blog, Secara jujur aien akan ajar setakat yang aien mampu. sebab aien pun masih belajar dari Sifu-sifu blogger di Side Bar Kiri aien. Eh, ade baby baru la. Jum supportFARQIL FARHAN

3 comments:

Unknown said...

hehe..nak berblogging ni yg pnting interest tu kena ada..kalo tak minat, kita buatkan blog cantik mcm mana pon dia taknak tulis pape..

Ayen ade sifu yek..patut terer blogging. hehe..

Cik Aien said...

^__^ ain pun sejak 2,3 bulan ni baru betul2 bloging.

sifu paling mantop, tgok gaya dorang. ain suke!

PeranTau_89 said...

" Tapi, korang tak boleh pertikaikan setiap penulisan yang dihasilkan daripada blogger2. sebab itu hak dorang, samada korang suke atau tak suke, kitowang yang Blogger ni tak paksa pun korang bace. "

Salam..

btul ke bleh tulis ape je?? tanpa ada batasan ape2 ke??